Алматы қаласы
Алмалы ауданы
Әкімінің аппараты
A   A   A
Сурет галереясы

Жаңалықтар
мұрағаты
Дү Се Сә Бс Жм Се Же
27 28 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Біздің аудан БІЗДІҢ АУДАН



Азаматтарды қабылдау тәртібі


Алмалы ауданы әкімі аппаратында азаматтарды қабылдау және олардың өтініштерін қарау Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы N 221 «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы»Заңына сәйкес іске асады.
  

п/п

Аты-жөні

Лауазымы

Қабылдау күні және уақыты

1.

Естенов

Жасұлан Тоққожаұлы 

Аудан әкімі

ай сайын 1-ші және 3-ші дүйсенбі сағ. 14.30

2.      

Бейсеуов                Ермек Беркімбайұлы

Аудан әкімінің орынбасары

апта сайын               сейсенбі сағ. 14.30

3.

Оңалбаев             Жансұлтан Сағнайұлы

Аудан әкімінің орынбасары

апта сайын сағ.            сейсенбі сағ. 14.30

4.

Бекжанова

Айнұр Серікқызы

Аудан әкімінің орынбасары

апта сайын               бейсенбі сағ. 15.00

Азаматтарды қабылдау және олардың өтініштерін қарастыру мәселелері бойынша байланыс телефоны:   272-01-18

Алмалы ауданы әкімінің және орынбасарларының 2016 жылдың I жартыжылдығындағы жеке қабылдаулары бойынша мәліметке 

Жеке және заңды тұлғалардың өтініштері ҚР Заңдарында белгіленген мерзімде қаралып, құжаттар толық орындалғаннан кейін ғана бақылаудан алынады.

Электронды құжаттарды ЭҚАБЖ-да тіркеу және орындалуын бақылау ҚҚЕ бөлімінің қызметкерімен электронды тіркеу карточкасын пайдалану арқылы жүзеге асады. Ерекше назар электронды қолтаңба құралдарын пайдаланумен электронды құжат айналымына бөлінеді.

Аудан әкімінің және орынбасарларының азаматтарды қабылдауы бекітілген кестеге сәйкес жүргізілді.

Есептік кезең бойынша аудан әкімі және әкімнің орынбасарлары  54 адамды қабылдады. Өтініш білдірушілердің басым бөлігі қарт кісілер, мүгедектер, сонымен қатар кәсіпкерлер және т.б. Аудан әкімі Ж. Т. Естеновтың жеке қабылдауында 15 өтініш қарастырылып, 1 – шешімін тапты, 6 мемлекеттік орган бөлімшелеріне жолданды, 8 өтініш бойынша түсініктеме берілді. 

Әкімінің орынбасарларының жеке қабылдауында 39 өтініш қарастырылып, 4 – шешімін тапты, 12 мемлекеттік орган бөлімшелеріне жолданды, 23 өтініш бойынша түсініктеме берілді. 

Барлық өтініштер көрсетілген мекен-жайларға барып қарастырылады немесе құзіретті органдарға жолданады. Өтініштердің ішінде қайтадан жазылған арыздарға ерекше көңіл бөлінеді және сол бойынша нақты шаралар қабылданады.  

Жеке қабылдау бойынша барлық келіп түскен өтініштер уақтылы қаралып, құжаттар толықтай орындалғаннан кейін ғана бақылаудан алынды. 

Барлық хат-хабарларды жедел және сапалы өңдеу, оларға талдау жасау, уақтылы орындау – Алмалы ауданы әкімі аппаратының қызметінің негізгі бағыттарының бірі болып табылады.