Алматы қаласы
Алмалы ауданы
Әкімінің аппараты
A   A   A
Сурет галереясы

Жаңалықтар
мұрағаты
Дү Се Сә Бс Жм Се Же
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
Біздің аудан БІЗДІҢ АУДАН



Аппарат басшысы


   

        Әбілқақова Күлия Қабілмәлікқызы

     «Алматы қаласы Алмалы ауданы әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі аппарат басшысының лауазымдық нұсқаулығы

1. Жалпы ережелер

1.1. Аппарат басшысы Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының “Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы”, “Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңдарына сәйкес өзінің құзырын іске асырады, Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін өзінің жұмысында басшылыққа алады, оның қызмет саласын реттейтін басқа да Қазақстан Республикасының іс жүзіндегі заңнамаларын, нормативтік құқықтық актілерімен және осы нұсқаулықпен өзінің қызметін жүзеге асырады.

1.2. Аппарат басшысы лауазымға Алматы қаласы Алмалы ауданы әкімінің өкімімен тағайындалады және босатылады.

1.3. Аппарат басшысы аудан әкімінің басшылығымен жұмыс істейді. Персоналды басқару қызметінің (кадр қызметі), құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінің және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімінің қызметіне басшылық етеді. 

1.4. Аппарат басшысы уақытша болмаған жағдайда оны Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамалардың бекітілген нормаларына сәйкес әлеуметтік, денсаулық сақтау, білім, мәдениет, спорт саласындағы мәселелерді жетекшілік ететін әкімнің орынбасары алмастырады.

2. Аппарат басшысының құқықтары

2.1. Барлық деңгейдегі атқарушы биліктің органдарымен өзара байланыс ұйымдастыру, әлеуметтік-экономикалық саясатты қалыптастыратын, концепцияларды, болжамдарды, әкімнің шешімдерінің жобаларын сапалы дайындау мақсатында олардан ақпаратты уақытылы алу, осы жобаларды сараптау және дайындауда қатысу.

2.2. Әкім аппаратының жауапты қызметкерлері мен құрылымдық бөлімшелерінің әкімнің тапсырмаларын, жоспарлардың орындалуын бақылау.

2.3. Әкім аппаратының жұмысын жетілдіруге, орындау тәртібін көтеру және еңбек тәртібін нығайтуға бағытталған ұсыныстарды әкімнің қарауына енгізу.

2.4. Қазақстан Республикасының заңнамаларына және лауазым құзырына сәйкес басқа да құқықтарды жүзеге асыру.

3. Аппарат басшысының міндеттері

3.1. Қазақстан Республикасының Заңдарының, Президентінің Жарлықтарының, Үкіметінің қаулыларының, Алматы қаласы әкімінің және қалалық мәслихаттың шешімдерінің, өкімдері мен қаулыларының, аудан әкімінің шешімдері мен өкімдерінің уақытылы орындалуына бақылауды жүзеге асырады және орындалуын қамтамасыз етеді.   

3.2. Аппараттың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіреді және жалпы басшылықты жүзеге асырады.

3.3. Сайлау және референдумдар өткізу және дайындық бойынша жұмыстардың ұйымдастырылуын қамтамасыз етеді.

3.4.Құпия құжаттармен жұмысты және іс жүргізуді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.

3.5. Құзыры шегінде қызметтік құжаттарға қол қояды, аудан әкімі аппаратының мемлекеттік басқарудың өзге органдармен өзара байланысын қамтамасыз етеді.

3.6. Аудан әкімінің, орынбасарларының және аппарат басшсының арасындағы міндеттерді бөлу, аппарат жөніндегі ереже, аппарат құрылымы, бекітілген штат саны шегінде штат кестесіне, бөлінген еңбекақы төлеу қорының шегінде аппарат қызметкерлерінің лауазымдық жалақыларына үстемеақылар, қосымша ақылар және көтермелеулер мен тәртіптік жазалар бойынша ұсыныстар енгізеді.

3.7. Еңбек және орындаушылық тәртібіне бақылауды қамтамасыз етеді, аудан әкімінің аппаратында ішкі еңбек тәртібін белгілейді.

3.8.  ҚР «Мемлекеттік қызмет туралы» Заңының орындалуын қамтамасыз етеді, мемлекеттік наградалармен аппарат қызметкерлерін марапаттау мәселелері бойынша ұсыныстар енгізеді.

3.9. Қала әкімі аппаратымен, Алматы қаласының Әділет департаментімен, ҚР мемлекеттік қызмет істері Министрлігінің Алматы қаласы бойынша Департментімен өзара байланысты қамтамасыз етеді.

3.10. Аудан әкімінің ВЕБ-сайт жұмысын бақылайды.

3.11. Аппарат қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет өтілін белгілеу бойынша, конкурстық, «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау жөніндегі, аттестациялық, тәртіптік және сараптама комиссисын басқарады.

3.12. Азаматтардың хал акілерін тіркеу және туу туралы куәлік беру кезінде жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру бойынша жұмыстарды қадағалайды.

3.13. Азаматтардың хал акілерін тіркеу бөлімінің мемлекеттік қызмет көрсетудің тиісті регламенттері мен стандарттарын, әкімшілік рәсімдерді сақтау бойынша жұмыстарды бақылайды.  

3.13. Қолданыстағы нормативтік құжаттарға және бекітілген істер тізбесіне сәйкес құжаттардың сақталуына және іс жүргізуге жауапты.